אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

לימודי עיצוב פנים

– שילוב מדויק של לימודים תאורטיים, לימודי מחשב ופרקטיקה מקצועית
– קבלת מספר הצעות מחיר ללימודי עיצוב פנים, בחינם ללא התחייבות !
– עבודה מעשית מול לקוחות אמיתיים
– בניית תיק עבודות מנצח והכנת תוכנית עסקית ליציאה לשוק העבודה
– פריסה ארצית מלאה, סניפים בכל הארץ !

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      כמה מרוויחים ?

      הביקוש לשירותי עיצוב פנים מעלה בשנים האחרונות את השכר הממוצע של אנשי המקצוע בענף. כתוצאה מכך, השאלה כמה מרוויחה מעצבת פנים עולה לעיתים קרובות גם אצל סטודנטים צעירים וגם אצל כאלה ששוקלים הסבת מקצוע.

      נכון להיום, בתי ספר לעיצוב פנים מציעים הכשרות בתוך זמן קצר וללא מבחני סף. תהליך זה עוזר גם לגברים ונשים מבוגרים יחסית לעשות הסבת קריירה ולהגשים את החלום שלהם. במקביל, הביקוש למעצבים ממשיך לגדול כי כמעט כל חלל מסחרי זקוק לו – בין אם מדובר במסעדות, בבתי מלון, בעסק מסחרי או בחנות קטנה.

      לפי נתונים עדכניים, ההבדל העיקרי בשאלה כמה מרוויחה מעצבת פנים נובע מפערי הניסיון. כך לדוגמה מעצבי פנים ללא ניסיון ירוויחו 5,100-6,000 ש"ח בחודש, בעוד מעצב פנים עם 3-4 שנות ניסיון כבר יגיע לשכר של 6,800-8,000 ש"ח. בהמשך, 10 שנות ניסיון יאפשרו למעצב פנים שעובד כשכיר להגיע לרמת שכר של 10-12 אלף ש"ח ברוטו בחודש בממוצע.

       

      איך מגדילים את השכר?

      הדרך להגדיל את השכר בעבודה כמעצבי פנים היא קודם כל ללמוד את התחום באופן מקצועי. ככל שמשקיעים יותר זמן בבחירת קורס לימודים אטרקטיבי, כך עולה הסיכוי של המעצב להצליח לייחד אותו בהשוואה לנותני שירותים אחרים בענף.

      כמו כן, רצוי לשקול לשלב בין עבודה כשכיר לבין פתיחת עסק עצמאי. מעצבי פנים עצמאיים נהנים מגמישות ופוטנציאל ההשתכרות שלהם גבוה משמעותית בהשוואה לשכירים. אם בשלבים המוקדמים של הקריירה אין למעצבי פנים מספיק ניסיון – ביכולתם של אנשי מקצוע מתחילים לעבוד באמצע השבוע כשכירים בחברת עיצוב ולהציע את שירותיהם בערבים או בסופי שבוע לצורך השלמת הכנסה, צבירת ניסיון ושדרוג תיק העבודות.

      כמו כן, עיצוב פנים יכול להיות נתיב אטרקטיבי לקריירה שניה. אם בוחרים לעשות הסבה למקצוע, – כדאי לוודא מראש שמסלול הלימודים אכן מעניק את ההכשרה המתאימה ומבוסס על תכנים רלוונטיים ועדכניים.

       

      משתלם להתחיל כאן

      אם שאלת את עצמך כמה מרוויחה מעצבת פנים, נשמח להציג בפניך קורסים רלוונטיים שיגדילו את פוטנציאל ההשתכרות שלך: כל שנותר לך הוא להשאיר פרטים באתר משתלם ולמצוא קורסים בהנחות של עד 40%.

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן