אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

השוואת מחירי מלונות בעולם

– מנוע השוואת מחירים ניטלרי שייתן לכם את התוצאות המשלמות ביותר

– קבלת מספר הצעות משולבות של כל אתרי המלונות ביחד

– חובה לערוך השוואת מחירים לפני קבלת החלטה נבונה!

– בחרו את היעד המבוקש עליכם, ותקבלו פרטים נוספים בחינם ללא התחייבות

– פריסה מלאה, ניתן לחפש מלונות בכל יעד בעולם!

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      השוואת מחירי מלונות – מדוע זה חשוב?

      הדעה הרווחת אצל רוב האנשים, היא שכשאשר הם מעניינים לטוס לחו"ל לנופש או לכל צורך אחר, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת "דילים"

      אמנם ישנם דילם והצעות מעולות אשר משלבות את כרטיסי הטיסה ליעד המובקש יחד עם לינה במלונות במחירים אטרקטיביים, לא פעם תוכלו להיתקל במחירים מופקעים אשר רחוקים מהמחיר המקורי של החבילה במידה והיא "מפורקת" – כאשר אנו אומרים "פירוק חבילה" הכוונה היא להזמין את כרטיסי הטיסה דרך חברת תעופה באופן נפרד מהלינה, במצב שכזה תוכלו להוציא את המחיר הטוב והנמוך ביותר ללא צורך להיות כפופים למלונות אשר מופיעים בדילים. במידה ואתם מעוניינים לסגור חופשה בברלין לצורך הדוגמא, וישנה חבילה אשר המחיר שלה הוא 700$ למספר מסויים של לילות כולל טיסות. באפשרותכם לבדוק באופן עצמי באמצעות מנוע החיפוש המתקדם שלנו, מה המחיר של הטיסות במידה ותרצו לסגור אותם באופן עצמאי וכמו כן גם לבדוק מה מחיר הלינה שאתם מתבקשים לשם, לצורך הדוגמא מחיר הטיסות יכול לעמוד על 400$ בלבד, ובמקביל לכך לאחר בדיקה והשוואת מחירי מלונות בברלין, תוכלו לקבל מחיר נמוך יותר מאשר של החבילה ולמצוא את המלון שרציתם במחיר של 200$ בלבד לכל הלילות, ולכן להוזיל את עלות החבילה מ700$ ל600$ ללא כל הבדל או קושי.

       

      לסגור מלון באופן עצמאי זה מסובך

      אנשים אשר פחות מתמצאים בתחום המלונאות והטיסות יכולים "לפחד" לסגור את העסקה ישירות עם המלון, אבל זה בדיוק מה שהחברה של הדילים עושה! כל מה שהיא עושה זה בעצם להקל עליכם מעט ועל כך היא כמובן גובה את העמלה שמספקת לה רווחים. אין שום סיכון בסגירת הלינה ישירות מול המלון, גם העסקאות הללו מתבצעות דרך אתרים אמינים אשר עובדים איתנו בשיתוף, וחלים עליהם כל כללי "הגנת הצרכן"

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן