אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

קנית רכב יד 2 – למה זה משתלם לנו

כל מי שעוקב אחר העיתונות הכלכלית יודע, ששוק המכוניות הישראלי גדל מדי שנה, אף על פי המסים, הפקקים, ומחירי הדלק, הרי שמדי שנה עולים יותר ויותר מכוניות על הכבישים, מכוניות יד ראשונה כשלצידן נשארות גם מכוניות ישנות.

 

אין זה מפתיע ששוק המכוניות גדל, שכן התחבורה הציבורית איננה מספקת לנו את הכלים שהיא אמורה בשביל להגיע ממקום למקום, יותר ויותר אנשים עובדים במקום רחוקים ממקום המגורים שלהם, ועל כן אין ברירה אלא לרכוש רכב ולהשתמש בו. כעת עולה השאלה האם לקנות רכב חדש או ישן.

 

קנית רכב יד 2 טומנת בחובה אומנם סיכונים מסוימים, אך כפי שאנחנו נוכל לראות, במקרים רבים היא משתלמת, בוודאי אם מדובר על מקרים בהם מדובר על רכב שני ולא רכב יחיד, כלומר אם אנחנו זקוקים לשני כלי רכב במשפחה, יש היגיון לבצע קנית רכב יד 2 ולא למהר לקנות עוד רכב יד ראשונה.

 

לפני שנסביר מדוע קנית רכב יד 2 משתלמת לנו, חשוב לומר שהיום בניגוד לעבר, אנחנו יכולים למצוא מגוון מקומות בהם ניתן לבצע קנית רכב יד 2 במחירים אטרקטיביים, בתנאים נוחים. שכן אנחנו לא חייבים לקנות רכב כזה מאדם פרטי, אנחנו יכולים לקנות אותו מחברות טרייד אין או ליסינג שמציעות אופציה נוחה לרכישת רכב יד שנייה.

 

כל הסיבות לקניית רכב יד 2

כאמור, ישנן מגוון סיבות מדוע משתלם לנו לקנות רכב יד 2. נתחיל מהסיבות הכלכליות. ראשית, רכב יד 2, יעלה לנו הרבה פחות מרכב יד ראשונה, מעצם זה שהערך שלו נמוך יותר מאחר והוא כבר נמצא על הכביש זמן רב. שנית, במקרים מסוימים, קניית רכב יד ראשונה זו הוצאה גדולה מדי ומיותרת. מדובר על מקרים כמו שציינו, כשמדובר על רכב שני במשפחה או לחילופין, כשמדובר על רכב שמיועד לילדים, אז אפשר להסתפק ברכב יד שנייה.

 

צריך לזכור בנקודה זו, שיש מחיר מסוים לקניית רכב יד 2, וזה שייתכן ועלויות האחזקה יהיו גבוהות מדי וכן יהיה קושי למכור אותו בשוק החופשי, בגלל שהוא לא רכב חדש. כאן אנחנו יכולים להיעזר בחברות שונות שירכשו מאיתנו את הרכב על פי ערכו בשוק, במטרה למכור אותו.

 

סיבה נוספת לקניית רכב יד 2, היא נוחות או יותר נכון, איכות. היום כלי רכב יד 2 מחזיקים מעמד זמן רב, הרבה יותר מאשר בעבר, היום אנחנו יכולים לקנות רכב כזה אצל חברות שדואגות לטפל בו ולשמור עליו. לכן אין לנו מה לדאוג לגבי איכותו. אנחנו יכולים להשתמש בו בבטחה.

 

נקודה אחרונה שחשוב להדגיש, תנאי הרכישה יכולים להיות מאוד נוחים, בוודאי אם מדובר ברכישה דרך חברה ולכן זה משתלם לקנות רכב שכזה, לא פחות מאשר רכב יד ראשונה.

קידום אתרים
דילוג לתוכן