אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

סקירה של 5 וילות מומלצות בצפון הארץ

וילות יוקרתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהווי הנופש של הישראלים. כיום ניתן להשכיר וילות בצפון במחירים זולים, וכן באזורים נוספים בארץ, ולעשות זאת במהירות ובקלות, ולקבל תמורה מלאה לכסף שלכם. לפניכם סקירה של וילות אהובות בצפון הארץ שהעניקו אינספור שעות וימים קסומים למבקרים בהן.

 

אחוזת דון רפאלו

אחוזת דון רפאלו ממוקמת בפקיעיון החדשה (20 דקות נסיעה מנהריה) ומציעה לאורחיה חוויה בלתי נשכחת ב-7 סוויטות מלכותיות, מטבח מלא בכל טוב, בריכת שחייה המותאמת לכל ימות השנה (מחוממת ומקורה)ג'קוזי ברמת ספא, סאונה יבשה וכן שולחן סנוקר מקצועי. כל זאת תוך הקפדה על חוקי הכשרות והתאמה למשפחות דתיות.

 

וילה בי

וילה בי נמצאת בגורן שבגליל המערבי ומציעה בילוי משפחתי מעולה במסגרת וילות בצפון במחירים זולים. במקום ארבעה חדרי שנה ושלוש בריכות, נוף אופייני לאזור, אטרקציות רבות בתוך הוילה: סנוקר, עמדות פלייסטיישן, מקלחת מפל מים, פינת ברביקיו וכל הדרוש לבילוי משפחתי שקט, מרגש ובלתי נשכח.

 

וילה לה פרלה

רבים לא יכולים לתאר לעצמם חופשה אמיתית אם אין את הכנרת בסביבה. וילת וילה לה פרלה היא הפיתרון המושלם למעריצי הימה. הוילה ממוקמת במושב נוף כנרת ומספקת את כל הדרוש לבילוי בלתי נשכח, לצד מסעדות מקומיות, פארק מים ליד הכנרת וכן אתרים היסטוריים. בתוך הוילה ניתן ליהנות מסוויטות נופש יוקרתיות (8 במספר), שולחן סנוקר ופינג פונג, ג'קוזי לצד פלאזמה, בריכת שחיה ועוד – במילים אחרות, כל הדרוש לבילויים בלתי נשכחים בתוך ומחוץ לוילה.

וילה אוורסט

שם של כבוד נוסף ברשימת וילות בצפון במחירים זולים (עם כי הכול יחסי) הינה וילת אוורסט הנמצאת גם היא בנוף כנרת. באופן כללי, אזור הגליל העליון הינו אחד הנחשקים בארץ לנופשים, בילויי קבוצות וזוגות, משום שמדובר לא רק במקומות הרומנטיים ביותר, אלא גם האזורים שהכי מזכירים לנו חו"ל. בוילת אוורסט תהנו מבריכת שחייה מחוממת לצד נוף קסום, מטבח מאובזר, אינטרנט, סלון רחב ידיים ומזמין, מטבח מאובזר. במקום ניתן ליהנות גם מטיפולי ספא, עיסויים ולהזמין ארוחות (תיאום מראש ותשלום נוסף).

 

וילת אחוזת הפרפרים

וילת אחוזת הפרפרים הפכה לפיתרון מתאים ביותר לאירועים יותר מקצועיים – ימי כיף וגיבוש עבור העובדים עם בריכה פרטית, מקומות שיזוף שונים ומגוונים. כמו כן, בקרבת מקום ניתן ליהנות מאטרקציות רבות האופייניות לאזור זה בארץ, כולל מסלולי טיול, אטרקציות נופש מגוונות ועוד. בתוך הוילה ניתן ליהנות מברביקיו בטיחותי ואזור אוכל תחת כיפת השמיים. בתוך הוילה עצמה ניתן ליהנות משולחנות סנוקר ופינג פונג, טיפולים, עיסויים וארוחות (בתיאום מראש ותשלום נוסף) ועוד. מדובר במקום מושלם עבור מסיבות רווקים ורווקות, וכן מתאים לציבור הדתי.

 

קיים מגוון רחב מאוד של וילות בצפון במחירים זולים המתאימות לטעמם של כל האורחים הפוטנציאלים. מומלץ לבדוק את התאריכים הרצויים מראש על מנת לוודא שהוילה שהכי קוסמת לכם אכן מחכה לכם!

קידום אתרים
דילוג לתוכן