אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

טיפולי כינים מומלצים – השוואת מחירים

הילד מתלונן שמגרד לו הראש ואתם ניגשים לבדוק את ראשו ומקווים שלא מדובר בכינים, אך לצערכם אתם מגלים במהרה שזהו בדיוק המקרה וגם אתם מתחילים להרגיש שמגרד לכם. כינים מהווים בעיה נפוצה בקרב ילדים בגילאי הגן ובית הספר, הן  מצליחות לטפס על ראשו של הילד באמצעות מגע ישיר בין שיער לשיער. אז אילו טיפולים מסלקים אותן במהירות וביעילות? הנה מספר פרטים על דרכי הטיפול המומלצות ביותר כנגד כינים!

 

השוואת מחירים – אילו סוגי טיפול יעילים נגד כינים?

קיים מגוון רחב של טיפולים יעילים ולכל אחד מהם מתבסס על חומרים שונים בכדי לחסל את הכינים והביצים שלהן.

 

אחד מסוגי הטיפולים שהיו נפוצים בעבר הינם תכשירים מתבססים על כימיקלים שמהווים חומרי הדברה ומצליחים להשמיד ביעילות את הכינים. למרות יתרונותיו, הכינים פיתחו עמידות לחלק מהחומרים הכימיים האלו ובשל רעילותם הם עלולים לגרום לתופעות לוואי של גירוי בעור. תכשירים מסוג זה אסורים לשימוש באופן תכוף ויש להחליפם מדי פעם בכדי למנוע מהכינים לפתח עמידות אליהם.

 

ישנם כמובן טיפולים יעילים שאינם מכילים חומרים כימיים אלא מתבססים על חומרים טבעיים של תמציות צמחים. הטיפול הטבעיים נעשים באמצעות שמנים אתריים שצריך לטפטף על העורף או מאחורי האוזן או תכשירים כדוגמת שמפו או מרכך. הצמחים שעליהם מתבססים רוב הטיפולים אלו הינם בעלי תכונות של חיטוי ודחייה של כינים שהמוביל בהם הוא  צמח הרוזמרין שיעיל בדחיית כינים עקב ריחו השנוא עליהן. שמן עץ התה פופולרי גם הוא עקב יעילותו בהשמדת הכינים והביצים, אך גם בשל יכולתו לחטא פצעים שנוצרו בקרקרפת כתוצאה מהגירודים.

 

אמצעי טיפול יעיל במיוחד שאסור לוותר עליו בשום אופן הוא מסרק נגד כינים, מאחר שהוא מהווה טיפול משלים לטיפולים האחרים שתנקטו בהם. ייחודם של מסרקים אלו הוא ביכולתן לשלוף החוצה את ביצי הכינים שדבוקות בחוזקה לשיער וגם כינים גוססות או מתות לאחר הטיפול. ישנו צורך לנקות את המסרק לאחר כל סירוק בכדי להסיר ממנו את הביצים שנתקעו בו ולחטא אותו במים רותחים לאחר שהסתיים השימוש בו.

 

לפרטים נוספים: המרכז לטיפול בכינים

 

איך למנוע הדבקה חוזרת בכינים?

חשוב להחליף את המצעים שעליהן ישן הילד שסובל מכינים ולכבס את בגדיו בחום גבוה בכדי להשמיד את ביצי הכינים שנפלו עליהם. הימנעו מלהשתמש במברשות שיער ואביזרים כדוגמת סיכות וגומיות ששייכים לילדים עם הכינים בכדי למנוע הדבקה על ידי ביצים שנותרו דבוקים אליהם. בדקו את כל ראשיהם של בני המשפחה בבית בכדי לבדוק שהם גם לא נדבקו בכינים וכל הבעיה תתחיל מחדש.

קידום אתרים
דילוג לתוכן