אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

השוואת מחירי צילום אירועים – כיצד יודעים איך לשלם?

ישנם המון סוגי אירועים אשר מתרחשים בישראל, לרובם יש מכנה משותף – צלם אירועים נכלל בעסקה. במטרה להנציח את הרגעים ולשמר אותם לשנים ארוכות, אנחנו נדרשים להזמין צלם מקצועי במטרה לשמור על הזיכרונות שלנו גם לאחר האירוע. המוצר האולטימטיבי נקרא: "מגנטים לאירועים" והמחיר אודות השירות באופן ממוצע הוא החל מ- 1,000 ₪ לחתונות, ימי הולדת, ושאר האירועים. וכעת, הגיע הזמן לדבר על הבשר האמיתי – כיצד יודעים איך לשלם? איך המחירים מתומחרים לפי מה? בואו נדבר על זה.

תשלום לפי שעות עבודה

צלם אירועים מקצועי מאפשר ללקוחותיו לשלם אודות שירותיו גם לפי שעת עבודה. לרוב, שעת העבודה של צלם מקצועי ואיכותי היא כ- 150-250 ₪ והמינימום להזמנה היא כ- 3 שעות עבודה, שלרוב זה ערב אחד. כאנשי האירוע, תשלום לפי שעה היא יתרון מאוד משמעותי! אנחנו שוכרים את שירותיו של הצלם פר שעה, כלומר אנחנו יכולים לעשות מה שנרצה – לשנות לוקיישן ומיקום, ואפילו לצלם את האירוע במקומות נוספים. לדוגמא: אם אנחנו מצלמים בת מצווה בכותל, נוכל לאחריה לגשת לצילומים מתוך מסעדה. תשלום לפי שעה מאוד נוח, אנחנו יודעים בדיוק על מה שאנחנו משלמים.

תשלום לפי ניסיון

במקרה זה, הצלם לא משאיר לנו יותר מידי ברירות, והתשלום נעשה ע"פ הניסיון הרב של הצלם במקצוע. כמו בכל תחום, ככל שהצלם יהיה יותר מנוסה כך הוא יגבה מחיר יותר גבוה. צלמים איכותיים ומוכרים מעריכים את עצמם הרבה יותר, ולכן יגבו מחיר בהתאם. לדוגמא: אם צלם מתחיל של 1-3 שנים יגבה ממכם 500 ₪ עבור צילום של ערב אחד, צלם מקצועי יותר עם ניסיון של 7-15 שנים יגבה ממכם 1000-1500 ₪. היתרון בשכירת השירות מהבחינה הזאת, היא הניסיון שמגיע עם הצלם. כלומר, צלם מקצועי ישתמש במצלמות הרבה יותר איכותיות, וידע כיצד לגשת אל הצילומים, באיזה פילטרים להשתמש אחרי הצילום, ואילו זוויות צילום הכי יפות. נכון, מדובר במחיר הרבה יותר יקר, אבל בסופו של דבר יהיה שווה את הכסף.

תשלום לפי איכות הצילום

והפעם, מדובר במחירים גבוהים הרבה יותר שמגיעים עם צילומים יוקרתיים ומרהיבים ברמה הגבוהה ביותר. ישנם שלושה איכויות שבהם צלם מקצועי משתמש: צילום FHD, צילום 4K, ויש כאלה שמצלמים גם ב- 8K. כל איכות מגיעה עם מחיר שונה, לכל איכות יש ציוד מתקדם ושונה אחר. מצלמות באיכות 4K עולות כ- 4,000-6,000 ₪, לעומתם מצלמות באיכות 8K מגרדות כבר את ה- 8,000-10,000 ₪ ואולי גם יותר. ככל שתבקשו איכות גבוהה יותר, כך התעריף יעלה בהתאם. בנוסף, התעריף מגיע עם שלל בונוסים: שעות עבודה ועריכה בהתאם לנדרש, אפקטים ייחודים ופילטרים איכותיים, השקעה על הסגנון ועל זוויות הצילום, ועוד. בתעריפים אלה, חשוב לקבל הצעת מחיר מהצלם יחד עם "גלריית תמונות" לשם עומדן איכותו של הצלם.

לסיכום

אתר משתלם מעניקים ללקוחות ולצרכנים את המקום שבו הם יכולים להשוואות מחירים ולחסוך כסף וזמן. באתר משתלם, תוכלו לצפות בהמון מחירים, לעשות השוואת מחירים, ולצאת פחות פראיירים מאחרים. לסיכום, במאמר זה הצגנו לכם את שלושת סוגי המחירים שתצטרכו לשלם עבור צילום אירועים מקצועי. מכאן, הבחירה בידיים שלכם, ואנחנו איתכם בכל החלטה.

כותב המאמר הוא בעל חברת טופ צלמים – המצלמת אירועים כבר יותר מ-20 שנים.

קידום אתרים
דילוג לתוכן