אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

השוואת מחירי לימוזינות – האם המחירים שווים את זה

לפני מספר שנים, היה מאוד יקר להזמין ולהשכיר לימוזינה עבור האירוע שמתרחש. למעשה, רק העשירים הגדולים הצליחו להשיג את ההטבה הזאת. כיום, המצב השתנה לגמרי! כל אחד בעל תקציב של 2,000 שקלים יכול להרשאות לעצמו להשכיר לימוזינה. כיום, בעידן 2020, השכרת לימוזינה הפכה לנדרשת בסוגי אירועים נפוצים – חתונות, ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות, ועוד המון. ובכל זאת, האם זה שווה את זה?

סוגי לימוזינות בישראל

בארץ ישראל ישנם הרבה רכבי יוקרה, והרבה מאוד לימוזינות מפוארות שנחשבות יוקרתיות בכל אירוע. לימוזינה מעניקה נוחות וייחודיות למזמיני השירות, והמחירים שלה נעים בין 2500-4000 ₪ עבור יום שלם. לפניכם רשימה של מספר סוגים של לימוזינות שאותם תוכלו להשכיר בישראל:

  1. לימוזינה ארוכה – הלימוזינה הכי נפוצה ביותר נקראת הלימוזינה הארוכה בגלל מראה היוקרתי. ברוב המקרים, הלימוזינה מתוארת כארוכה מאוד בעלת מראה שחור ומאפשרת נסיעות ארוכות עד 7 מקומות ישיבה במקסימום.
  2. לימוזינה ג'יפ – לימוזינה מסוג ג'יפ היא לימוזינה שנבנתה בסגנון ג'יפ אבל קצת יותר ארוכה. שם הלימוזינה נלקח מתיאורה הכללי, בדיוק כמו הלימוזינה הארוכה. לימוזינה מאוד מרווחת, מכילה 8 מקומות ישיבה, וכוללת שלל פינוקים.
  3. לימוזינה קצרה – גם פה, השם נובע מתיאורה ויופייה של הלימוזינה. מדובר בלימוזינה שנחשבת די קצרה, ועדיין ניתן להיכנס אליה כ- 6 אנשים, והיא יכולה להגיע למרחקים גדולים. לרוב, הלימוזינה הזאת מושכרת עבור נשפי סיום, בר מצווה, ימי הולדת, ואירועים יחסית קטנים.

אלה הם שלושת הלימוזינות הכי נפוצות בישראל, שניתן להשיג אותם במחירים מאוד נוחים משלל ספקים. הכל טוב ויפה, אבל כמה זה באמת עולה? כמה יכאב לי בארנק? בפסקה הבאה נדבר על זה.

כמה זה עולה – המחירים משוערים בלבד

בפסקה הקודמת דיברנו על סוגי הלימוזינות הנפוצות ביותר בישראל. שלושת הלימוזינות האלה ניתנות להשכרה במחירים מנצחים של החל מ- 2,000 ₪ באופן משוער. כעת, הגיע הזמן להגיע לעיקר הדברים: כמה זה באמת עולה, ומה זה באמת כולל.

לימוזינה ארוכה עד 7 אנשים תעלה לכם בין 1,500-3000 ₪ עד 8 שעות נסיעה. לימוזינה מסוג ג'יפ תעלה לכם 2000-3600 ₪ למשך 7 שעות נסיעה הכוללים עד 8 איש בסה"כ. לימוזינה קצרה תעלה לכם 1,800-3600 ₪ עבור 6 שעות נסיעה כוללים, ותאפשר נסיעה של עד 6 איש. כל הלימוזינות מגיעות עם יוקרה ואיכות שאין כמותה – ריווח רב, נהג מלווה וצמוד, בר אלכוהול ומתוקים, ואפילו נורות לד להשלמת העיצוב. אם אתם מעוניינים בלימוזינה לחתונה, ייתכן שקישוטה תהיה בתוספת תשלום של 150 ₪.

האם זה שווה את זה – לסיכום

אז האם בכל זאת זה שווה את זה? השאלה טמונה בצורך השירות, הכל תלוי מהו התקציב של האירוע. ברוב המקרים, אירועים כמו חתונה מחייבים כמעט תמיד הגעה באמצעות לימוזינה – כי פעם אחת בחיים חייבים לנסות את זה… יום החתונה מכיל הרבה סידורים, וכיף לעשות אותם באמצעות שכירת הלימוזינה. השכרת לימוזינה עד 3,000 ₪ למשך 8 שעות הוא מחיר מצוין ושווה כל שקל – אנחנו מלווים עם נהג צמוד, פינוקים ושתייה, והשירות ברמה אחרת לגמרי. אז האם זה שווה את זה? התשובה היא כן ללא ספק.

באתר משתלם לי תוכלו למצוא השוואת מחירים לשלל שירותים נצרכים בישראל – החל מלימודים, ועד לקורסים ושירותי בריאות ואסתטיקה משלימים

קידום אתרים
דילוג לתוכן