אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

השוואת מחירים מגנטים לאירועים

יש לכם אירוע בקרוב מאוד? איך אפשר לדעת איזה חברת מגנטים לשכור לאירוע?
במגנטים לאירועים ישנם המון מאוד מחירים בשוק החל מזול מאוד ועד יקר מאוד. יש הבדל בכלל? זו השאלה שכולם שואלים לפני שהיא מזמינים חברת מגנטים.

 

אז מה ההבדל בין כל המחירים המוצעים בשוק המגנטים לאירועים?

ניתן להזמין המון סוגי מגנטים במאמר הבא אנו נפרט לגבי הבדלי המחירים, הסוגים, האיכות וכדומה.

  • שימוש במדפסת  קיימים המון סוגי מדפסות למגנטים, החל ממדפסות פשוטות של CANON שמבצעות שימוש בראשי דיו לא פיגמנטי (דיו שדוהה) ומדפסות כמו EPSON L800 שעובדות עם ראשי דיו פיגמנטי (אין צורך בלימנציה)  וישנם מדפסות שעובדות ללא ראשי דיו (באמצעות רייבון) ונחשבות לאיכותיות ביותר בתחום המגנטים.
  • חומרי גלם  כיום כל אחד יכול להיכנס לחנות לקנות מדפסת של CANON שמדפיסה באיכות ירודה ולהתחיל לספק מגנטים לאירועים, אז איך יודעים ממה להיזהר? במרבית המדפסות של CANON מדובר על דיו לא פיגמנטי אשר דוהה במהלך השנים, לכן חברות מגנטים רבות משתמשות בעטיפת לימנציה, אי שימוש בלימנציה יגרום למגנט לדהות לאחר מספר חודשים בודדים ואפילו שבועות בודדים – מומלץ לשאול את ספק המגנטים מה סוג המדפסת והאם במידה ומדובר בדיו לא פיגמנטי הוא משתמש בלימנציה, במידה ולא לא כדאי ולא מומלץ לסגור עם אותו ספק.

 

מגנטים לאירועים – השוואת מחירים:

אוקי ולרגע החשוב מכל, אתם עומדים לסגור עם ספק מגנטים, אנחנו יכולים להגיד לך מניסיון שלנו בתחום המגנטים שהמחירים משתנים להלן התעריף פחות או יותר של ספקי מגנטים לאירועים החל מאירועים גדולים עד אירועים גדולים מאוד.

 

מגנטים לחתונה החל מ900 ש"ח ועד 1400 ש"ח

900 ש"ח – עד 150 מוזמנים
1000 ש"ח – עד 250 מוזמנים

1100 ש"ח – עד 300 מוזמנים
1200 ש"ח – עד 500 מוזמנים

1400 ש"ח – אירוע גדול עד 1000 מוזמנים.

 

מדובר על תעריף של מגנטים כולל לימנציה או שימוש במדפסת עם דיו פיגמנטי או שימוש במדפסת שמדפיסה באמצעות רייבון (לא באמצעות ראשי דיו).

 

המאמר מוגש באדיבות אתר ענק המגנטים המספק שירותי מגנטים לאירועים כבר למעלה מ-5 שנים ועם שימוש במדפסות איכותיות וצוותים בכל רחבי הארץ.

 

ההמלצה שלנו היא לערוך השוואת מחירים מגנטים לאירועים לפני סגירת החברה.

קידום אתרים
דילוג לתוכן