אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

באמצע החורף – היעדים לירח דבש חם במיוחד

כל ההכנות מאחוריכם, האירוע הגדול נגמר, הלחץ הסתיים, זהו, עכשיו אתם נשואים. אחרי שקראתם את כל הברכות והתקשרתם להודות לכל מי שהגיע, זה הזמן לחשוב הלאה. הכוונה כמובן לחשוב על יעד לירח דבש בקיץ.

 

לרשותכם עומדים שורה ארוכה של מקומות אליהם אתם יכולים לנסוע, על מנת ליהנות משבוע-שבועיים או אולי חודש, של חופשה אופטימלית, בלי הרבה דאגות, לא לגבי העבודה, לא לגבי דברים אחרים שפעם נראו לכם רחוקים והיום בתור זוג נשוי עומדים ממש בפתח.

 

לפני שאנחנו נסקור מגוון מקומות אליהם אתם יכולים לנסוע בקיץ, חשוב לומר, אומנם ייתכן ובזכות הצ'קים שקיבלתם מהאורחים שלכם אתם יכולים למממן את ירח הדבש, אך סביר להניח שאתם תרצו לשלם בכך את הוצאות החתונה ומה שנשאר לכם, תרצו לחסוך לעתיד. לכן אתם צריכים לחשוב, מהיכן תוכלו להביא את הכסף בשביל לשלם על ירח הדבש.

 

אחת האופציות שעומדות בפניכם היא באמצעות הלוואות. מאחר והריביות היום מאוד נמוכות והתנאים הם מאוד נוחים, זה יכול להשתלם לכם לקחת הלוואה לצורך נסיעה ולהחזיר אותה במשך תקופה של מספר חודשים, על פי היכולות שלכם. אתם יכולים למצוא מגוון גופים שיעניקו לכם הלוואות מהיום להיום וכך תוכלו ליהנות מחופשת החלומות שלכם בתנאים נוחים.

 

אז לאן אתם יכולים לטוס הקיץ?

מאחר ואתם בוודאי תרצו שירח הדבש שלכם יהיה קייצי ויכלול ים וכל מה שמסמל חופש אמיתי, אז נכון לרכוש כבר בחורף חבילה לקיץ.

 

אנחנו נציג בפניכם מספר אופציות ליעדים אופטימליים לירח דבש קייצי.

 

אופציה ראשונה היא איי סיישל. מרחק שש שעות טיסה בסך הכל, תוכלו ליהנות מאיים שהם גן עדן ואין דרך אחרת לתאר את זה. ים טורקיז, חול לבן, מלונות פאר, קזינו, טבע, כל מה שצריך בשביל ליהנות מירח דבש. מקום שכאילו הגיע אלינו מהאגדות.

 

אופציה שנייה, לא פחות טובה, היא כמובן איי תאילנד. אומנם מדובר על מקום שמרבית הישראלים כבר היו בו בכל מקום, אך מה יותר נעים מלהגיע אליו כזוג נשוי? אתם יכולים לשהות באיי מבודד בלי הרבה תיירים או שאתם יכולים לבחור איים עם מסיבות. אתם יכולים למצוא לעצמכם אי בו אפשר לצלול, לשוט או חופים בהם ניתן לרבוץ ולא לעשות כלום.

 

קוסטה ריקה היא גם אופציה מאוד פופולרית בקרב ישראלים רבים. מדובר על מדינה עם מזג אוויר טרופי, מסלולי טיול נפלאים, פארק לאומי (ארנל) גדול ומיוחד, אינספור חיות, תחושה של ג'ונגל אמיתי, לצד חופים בהם אפשר לרבוץ בלי הפסקה.

 

נסיים באיים המלדיביים, עוד מקום שזוכה לפופולריות רבה בקרב הישראלים, הרבה בזכות אתרי צלילה מיוחדים. גם כאן יש תחושה שמדובר בגן עדן, בזכות הים, החופים, ואינספור האטרקציות שהמקום מציע לנו.

קידום אתרים
דילוג לתוכן